Translate

10 Aralık 2015 Perşembe

İOS MU? ANDROİD Mİ?




Akıllı telefonlarda kullanılan bir çok işletim sistemi mevcut. Bu sistemler telefonunuzun yazılımını, donamını denetler ve kontrol eder. Bu sayede uygulamalarınızın düzgün çalışmasını sağlar.

İşletim sistemleri

-İOS 
-ANDROİD
-WİNDOWS PHONE

-Bada OS     -Symbian OS     -Asha OS     -MeeGo OS      -LiMo OS     -Blackberry OS



İKİ ÇOK KULLANILAN İŞLETİM SİSTEMİ VE KISACA ÖZELLİKLERİ


-İOS İŞLETİM SİSTEMİ

Kullanıcıların alıştıktan sonra vazgeçemediği bir gerçeklik. Bazılarına göre karışık gelse de aslında İOS işletim sistemi basit ve sadedir. Mac OS tabanlıdır.En sağlam işletim sistemini tanımını İOS hak ediyor. Çünkü Apple Store koyulan her uygulama Apple ‘dan onay alması gerekiyor. İçiniz rahat ve güvenli bir şekilde sanal harcamalarınızı yapabilir, bilgilerinizi güvenle  saklayabilirsiniz. Bu işletim sistemi sadece Apple kendi kullanıyor.



-ANDROİD İŞLETİM SİSTEMİ

Linux üzerine inşa edilmiş bir işletim sistemidir. Google üretmiştir. Bu işletim sistemi bir çok marka tarafından kullanılıyor. Bu da aralarında ürettikleri cihazların özellikleri arasında tatlı bir rekabeti tetikliyor. Bu işletim sistemi açık kodludur. Açık kodlu sistemler kötü amaçlı yazılımlar için kullanıcıyı tehdit etse de uygulama yönünden çeşitliliği fazla olmasıyla kullanıcılarının beğenisini almıştır. Android kullanıcısı olarak önerim Play Store’dan bilinen uygulamalarını indirmeniz ve uygulamayı yapan şirketi incelemeniz..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli, yazdığınız için teşekkür ederim..