Translate

12 Şubat 2016 Cuma

TeknoVanessa'dan Teknolojik Hediye Önerileri

Her yıl 14 Şubat’ta kutladığımız Sevgililer Gününe çok az zaman kaldı. Her sene sevgililer birbirlerine ne alacakları konusunda kararsız kalırlar. Bu sene hem değişiklik olsun hemde kullanacağı bir şeyler almak istiyorsanız. Kazak, gömlek, kravat, atkı, bere, parfümden uzak durun ve benim önerilerime kulak verin..

Eğer ki bir kadınsanız yada cinsiyet farketmiyor çünkü telefonu çok kullanıyorsa herkesin her an şarjı bitebiliyor. Böyle telefonu çok kullanan bir sevgiliniz varsa bir powerbank alıp şarj edip hediye yapabilirsiniz. Tabiii içine tehdit içeren, esprili birkaç cümle yazmalısınız. Etkisi yüksek olacaktır.

‘Aramışsın duymadım’ , ‘mesaj atmışsın görmedim’ cümlelerini çok kullanan sevgili profiline sahipseniz de çözüm akıllı bileklikler. Çok uygun fiyatlara da olan bilekliklerden alabilirsiniz. Artık ‘görmedim duymadım’ gibi oluşturulan cümleleri hayatınızdan kaldırın.

Benim en sevdiğim aynı zamanda bir gün hediye olarak bana alınmasını istediğim akıllı saatlere gelelim :) Ben iki markayı öneririm ya Samsung markasının akıllı saati Gear ya da Apple Watch. Fiyatlar yüksek olabilir, bir saatte o kadar para verilir mi diyebilirsiniz. Kullandıkça alışkanlık haline gelebilir. Telefona bakmadan işlerinizi bileğinizden halledebileceğinizi göreceksiniz.

Gelelim akıllı telefonlara bu aralar neredeyse her billboard ta ve reklamlarda karşımıza çıkan Samsung’un A serisi cihazları aklımıza yazıldı o kesin :) Samsung A serisiyle orta segmentte olan telefonların bir tık üstüne çıkmayı başardı. A serisinden bir hediye almak isterseniz düşünmeden alın derim. Hem fiyat olarak amiral gemilerinden daha düşük hemde donanımı ve özellikleri geliştirilmiş orta segmentteki en iyi telefonlardan biri.




Sevgilinizin eğlenceye düşkünlüğü varsa ve çocuk ruhunu kaybetmediyse ona bir hoverboard alın. Hoverboard’lar yanma konularıyla gündeme geldiği için kalitelisini almaktan kaçınmayın derim. Tabii eğlence dedik drone ‘lardan bahsetmesek olmaz. Bir drone alın ve onu açık havaya götürün sonrada ilk uçurtmasıyla oynadığı zamana dönmesini izleyin. Biz kadınlar sevdiğimiz adamın çocukluk zamanlarını çok merak ederiz. Görmek  için elinize bir fırsat.. Ya bir drone ya da hoverboard hediye edip onu izleyin.. 




Benim için Sevgililer Gününün pek bir özelliği yok aslında. Sevgi bir günde kutlanmaz. Sevgilinize sevginizi göstermenin yolu illa hediye almak değil ona zamanınızı ayırmanız bile bence hediyedir. Ufak tefek hediyelerle bile mutlu olabilir yeterki siz onu düşünerek alın, düzenden sıyrılıp istediğiniz zamanda istediğiniz hediyeyi alabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli, yazdığınız için teşekkür ederim..